Jumaat, 13 Oktober 2017

NEGARAKU Faizal Tahir feat Joe Flizzow Altimet Sonaone FULL LIRIK HQ

Negaraku Negaraku Kuberi sepenuhnya
Kuberi sepenuhnya Ini negaraku Oh darahku Hiduplah sepenuhnya Dirgahayu semua Kalau kata itu kota Kami bina tamadun Lihat rangkap-rangkap Pantun hidup beratus tahun Bangkit seribu pewira Selamat sejuta insan Gelap dalam matahari Insan juga bisa insaf Mana cerita panglima yang wujud benar Awang hitam kaji awan putih bila berlayar Hamba keliling dunia Tuannya yang terkenal Dah merdeka dijasad harus bebas diakal Hatiku tetap hanya padamu Keranamu aku berdiri (tanpamu cita-cita hanya kekal sebagai mimpi) (semuanya bermula dari sini) Negaraku Negaraku Kuberi sepenuhnya Kuberi sepenuhnya demi Negaraku Oh darahku Hiduplah sepenuhnya Dirgahayu semua Dan dari '57 Jalannya telah disuluh Bangkit seakan subuh Rebung dilentur buluh Terus ke '63 Kami menjadi kita Jangan dipersia akibat titik-titik nila Biar hujan batu turun selebat tengkujuh Selagi kami mampu Semangat tak pernah lumpuh Selagi ada tubuh untuk kamu, aku memburuh Usaha yang aku bubuh semua petir tiada guruh Hatiku tetap hanya padamu Keranamu aku berdiri (tanpamu cita-cita hanya kekal sebagai mimpi) (semuanya bermula dari sini) Negaraku Negaraku Kuberi sepenuhnya Kuberi sepenuhnya demi Negaraku Oh darahku Hiduplah sepenuhnya Dirgahayu semua Ini untuk kamu yang terima undi aku Try'na change the world Bagi dunia suara baru Ini bukan negara aku, Ini Negara Kita Buat je cara kita Buat je cara kita Negaraku Negaraku Kuberi sepenuhnya Kuberi sepenuhnya Ini negaraku Oh darahku Hiduplah sepenuhnya Dirgahayu semua Ini untuk kamu yang terima undi aku Try'na change the world Bagi dunia suara baru Ini bukan negara aku, Ini Negara Kita Buat je cara kita Buat je cara kita Negaraku...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Cari Blog Ini