Khamis, 30 November 2017

Sejenak terdiam memikirkan semua
Berharap ada seseorang menepuk bahuku
Hingga semua ilusi dan aku tersedar

Tapi langit yang dulu terang
Seakan menjadi gelap
Saat engkau memilih untuk tidak lagi
Menjadikan diriku sebagai duniamu

Dunia tanpa ku bercerita tentang kita
Dunia tanpa ku tertawa bahagia
Dunia kita adalah kau dan aku saja


walaupun kita dipisahkan
oleh takdir yang menyedihkan
tapi ku tetap benar
menyesal telah mengenalmu dalam kehidupanku

dengarlah akan ku tegaskan
bahawa aku mencintai mu
ku ingin kan yang terbaik untuk dirimu
dan juga terbaik untuk ku

bahawa aku mencintaimu

ohhhh

Dunia tanpa ku bercerita tentang kita
Dunia tanpa ku tertawa bahagia
Dunia kita adalah kau dan aku saja

walaupun kita dipisahkan
oleh takdir yang menyedihkan
tapi ku tetap benar
menyesal telah mengenalmu dalam kehidupanku


bahawa aku mencintai mu
ku ingin kan yang terbaik untuk dirimu
dan juga terbaik untuk ku





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Cari Blog Ini